…en toen was er chocolademelk

Mag ik jullie voorstellen aan……Vloeibare Tony’s

Tony’s Chocolony’s heeft naast de allerallerlekkerste chocoladerepen, nu ook de ALLER ALLLER lekkerste chocolademelk ontwikkeld. En ja, ook deze is slaafvrij en 100% natuurlijk. I’m in love!

Tony's chocolonelymelk

Tony’s chocolonelymelk

 

Af en toe mag je jezelf natuurlijk goddelijk verwennen. Toen ik bij Marqt opzoek was naar olijfolie werd ik afgeleid door een rood item. Een rood pak dat zei: “Drink mij, drink mij, je kan niet zonder mij.” Ja, zoiets kan ik dus gewoon niet laten staan. En of dit nu een marketingtruc was of  niet. Het rode pak belandde in mijn boodschappenmandje, samen met de olijfolie, dat dan weer wel.

Bij thuiskomst was de eerste slok uit het rode pak al snel gemaakt. Verrukkelijk! Nog een slok, en nog een en nog een….en…..ooooeeiii dit was goed! Dit smaakte alleen maar naar meer! Binnen een dag was het pak dan ook hartstikke leeg.

Wat zit er allemaal in die allerlekkerste chocolademelk? Naast chocolade, natuurlijk ook melk. Het rode chocolademelkpak is versiert met allemaal tekeningen die laten zien wat er allemaal in is verwerkt.

Zo zegt het pak:
– De beste biologische Fairtrade cacaobonen die ze rechtstreeks in Aponoapono in Ghana kopen. Zo weten ze zeker dat boer Kingsley een goede bonus bij elkaar boert.

– De biologische melk komt van Nederlandse koeien.

– 89,00% deels afgeroomde Nederlandse biologische melk

-8% biologische Fair Trade rietsuiker

-2% biologische Fair Trade cacao

– en 0,01% carrageen, zodat de ingredienten zich aan elkaar hechten.

Ik heb hem ijskoud gedronken, maar warm zal hij ook heerlijk zijn!

Chocoholics opgelet! De melk is ook gewoon verkrijgbaar bij de Albert Heijn.
Laat die nu net bij mij om de hoek zitten.

Heb jij hem al geproefd?

Liefs,♥
Daphna
tony's chocolademelk

1 thoughts on “…en toen was er chocolademelk

  1. Pingback: 1000k | burgertrut

Plaats een reactie