Marqt in Rotterdam is een feit!

Marqt, een duurzame winkel? Een biologische supermarkt? Een nieuwe manier van ondernemen? Zelf verwoorden ze het in: “We zijn in de eerste plaats onszelf, Marqt. De vernieuwende duurzame winkelketen voor ‘écht eten’.”

De producten zijn zo vers mogelijk, oorspronkelijk, lekker, met aandacht gemaakt, respect voor de omgeving en merendeel van de producten heeft een biologisch kenmerk.

Vorige week donderdag opende Marqt haar eerste filiaal in Rotterdam aan de Binnenrotte en ik was erbij.

Ik voelde mij als een kind in een snoepwinkel, het was een lust voor het oog. Een aanwinst! De hoeveel groenten die je meteen bij binnenkomst opmerkt, de verse vissen die even verderop liggen. Ik moet eerlijk gezegd niets van vissen hebben die massaal met hun ogen mijn aanstaren, maar dit was toch anders. Diverse geuren kwamen mij tegemoet. Vriendlief was bij de vis blijven hangen, maar mijn neus had de meneer gevonden die heerlijk vlees in de pan had liggen. Na het vlees bereikte ik het uitgebreide assortiment kaas en de lekkere sappen. Oh ja, en niet te vergeten die Tony chocolonely repen. Dat moest ik natuurlijk even proeven, alles smaken dan hè. Zo, een nieuwe verslaving is geboren.

Trouwens naast de verse producten biedt Marqt ook kant en klare dagverse maaltijden. Ben je lekker snel klaar. Het belangrijkste aspect van de supermarkt is dat het vooral lekker en vers is.

In het najaar opent Marqt ook een filiaal in Rotterdam-Hillegersberg en Amsterdam.

Heb jij al je boodschappen bij Marqt gedaan?

Liefs,♥ Daphna

5 thoughts on “Marqt in Rotterdam is een feit!

  1. Een aanwinst in Rotterdam! Voorheen was het meest dicht bijzijnde filiaal voor mij Den Haag maar het is nu zo fijn dat er eentje in de buurt zit. Ik ben vorige week donderdag ook gaan kijken, mooie winkel op een fijne locatie!

  2. Pingback: …en toen was er chocolademelk | burgertrut

Geef een reactie

