Just do it!

Afspraak is afspraak. Als ik de finishlijn zou halen van de Bruggenloop zou ik mij diezelfde avond nog aanmelden voor de Rotterdamse marathon in april 2013. Die finish heb ik gehaald, alleen die aanmelding die avond deed ik niet.

Waarom twijfelde ik nu zo erg? Ik wilde toch die marathon lopen, dit wilde ik toch zo graag? Waarom bleef ik dan maar naar het aanmeldformulier staren, waarom ging ik ineens twijfelen aan mijn eigen kunnen. Ik kan dit gewoon. Stel je dus niet aan Daph! Ga dat formulier invullen, meld je aan!

En Parijs dan? Ja, Paris is always a good idea! Nee, volgend jaar misschien. Wie vertelt mij namelijk in Parijs in welk startvak ik moet staan, of waar het überhaupt is, waar ik mijn startnummer moet halen, wie staat mij aan te moedigen aan de kant en wie vangt mij op als ik kruipend de finishlijn haal? Nee, laat mij maar over de Erasmusbrug lopen, de Blaak over en het bekende rondje Kralingseplas om vervolgens met mijn armen in de lucht de Coolsingel op te komen. Gewoon de Rotterdamse marathon.

Het formulier is verstuurd, ik ben ingeschreven. Over 118 dagen verschijn ik aan de start. Dan sta ik daar op de Coolsingel om de mooiste 42.195 meter te lopen. Ik kan dit! Ik heb er zin in!

Zie ik je in zondag 14 april 2013 in het startvak of langs de kant?

Liefs,♥
Daphna
marathon Rotterdam

4 thoughts on “Just do it!

  1. Bij mij is het dan wat kleiner, maar ik ken het gevoel. Ik wilde me eigenlijk inschrijven voor de 5km, maar dat is op een zaterdag en dan moet ik volleyballen. Enige optie is dus de 10… En jouw blog is zo inspirerend dat ik dat maar gewoon ga doen! Dan maar voor de bezemwagen uit kruipen, maar ik ga me daalijk gewoon inschrijven!

Geef een reactie

