Get ready for We Own The Night

training NikeMet de girlslove2run crew komen we één keer per maand samen voor een sportieve meeting. Afgelopen week hadden we, naast de maandelijkse bijeenkomst, een zeer bijzondere meeting. En ik kwam gewoon een uur te laat.
Sommige mensen vinden altijd moeiteloos de weg, ik heb een talent voor verdwalen. Ik kom altijd wel op de plaats van bestemming, maar vaak op een onlogische manier. Als ik in een winkel ben geweest, loop ik dan ook steevast de kant op waar ik al vandaan kwam. Daarom vertrek ik altijd ruim op tijd als ik ergens naar toe moet. Zo ook afgelopen week, maar toch presteerde ik het om verkeerd te lopen. Tot overmaat van ramp viel toen ook mijn telefoon nog uit. Zo dwaalde ik langs de Amsterdamse grachten, maar ik heb de locatie, natuurlijk, gevonden!
_NIKE-WeRun

We Own The Night
Het draaide deze avond om de kick-off van We Own The Night die Nike op 7 juni in Amsterdam organiseert. Nike start met een aantal trainingen om iedereen voor te bereiden op deze 10K run en de meiden waren bijna klaar met de eerste HIIT (High Intensity Interval Training) van 30 minuten toe ik binnen kwam. Helaas, maar nu kon ik leuk meekijken!

Aan tafel
Na de training was het uitgebreid genieten van een onwijs mooi gedekte tafel met een heerlijk 5-gangendiner. Een kerstdiner is er bijna niets bij : )Van een vers groen doperwtensoepje gingen we door met een doperwten risotto met witte truffel, verder naar gegrilde tonijn met sugar snaps, malse kippendij, quinoasalade met geitenkaas & granaatappelpitjes en een warm uit de oven geserveerde rabarber crumble toe. Echt heel lekker!
DSC04870
DSC04876
DSC04966
DSC04984Sign up now!
Vorig jaar liep ik een PR op We Own The Night en het was hartstikke gezellig. Ben jij er dit keer ook bij? Nog niet klaar voor de 10K? Je kan nog 2 maanden trainen en elke woensdag start de training vanaf de Nike store in de Kalverstraat waar je aan mee kan doen. Schrijf je snel in : www.go.nike.com/WOTNamsterdam

Liefs,♥
Daphna

2 thoughts on “Get ready for We Own The Night

Geef een reactie

