Running: Back in the game

Dingen uitstellen kan ik als de beste, vooral afgelopen week. Er stond 21K op planning om te gaan hardlopen, maar ik had er gewoon ECHT geen zin in. Weet je wel hoever dat is? Elke keer verzon ik een excuus om die afstand niet te lopen, elke keer verzon ik een excuus om die hardloopschoenen maar niet aan te trekken. Hardlopen doe ik immers voor mijn plezier en als het met tegenzin moet, dan doe ik het gewoon niet. Punt. Maar goed, ergens weet ik ook wel dat als ik eenmaal aan het lopen ben, het een heerlijk gevoel geeft. Dus gisterochtend was het klaar met excuses verzinnen, ik ging ervoor!

IMG_5190

Onder het gezelschap van mijn vriend en Diesel, ja we hebben tijdelijk de leukste hond als logé, gingen we op pad. Ik had het zwaar kan ik je vertellen, tja ook een beetje eigen schuld.

IMG_0385

Diesel vond het allemaal reuze interessant. Zo interessant dat hij het presteerde om op een onbewaakt moment uit de bak te springen. Gelukkig kwam hij goed op zijn pootjes terecht.

IMG_5175

Ik heb dan niet veel hardgelopen deze week, maar wel minimaal drie keer per een dag een hond uitgelaten. En onder het uitlaten kan je af en toe ook even een sprintje trekken. Diesel begrijpt het alleen niet als je gaat rennen, dat hij dan niet voor je voeten moet lopen. Toch is zo’n hond als hardloopmaatje wel ontzettend gezellig!

Liefs,♥

Daphna

2 thoughts on “Running: Back in the game

Geef een reactie

