Running to Amsterdam

Waarom gaan spontaan al die mensen in de zomer hardlopen? Ik begrijp het echt niet! De laatste dagen spot ik zo rond de middag veel hardlopers die zichzelf in het zweet werken. Met deze zomerse temperaturen lig is toch echt liever aan het strand. Kijk dat je vroeg in de ochtend een rondje maakt kan ik nog begrijpen, maar waarom als de zon zijn hoogtepunt bereikt? Het is toch juist lekker om met een beetje wind die kilometer te maken?

c7da9d595debc85254bd442e9bf017e9

Over kilometers gesproken…die heb ik nog niet echt gemaakt de afgelopen weken. Die marathon moet ik dan ook echt wat serieuzer gaan nemen. Over drie maanden is het zover en ik lig nog absoluut niet op schema. Schema? Ja, misschien moet ik daar maar eens mee gaan beginnen. Het is niet zo dat ik de marathon van Amsterdam niet als een uitdaging zie hoor, hoewel…ik had natuurlijk véél liever de marathon in Berlijn gelopen. Dus als iemand nog de behoefte heeft om zijn ticket voor de marathon in Berlijn af te staan hoor ik het wel. Nee, gekheid. Het is gewoon..tja..luiheid. Ik moet gewoon beginnen met trainen.

Maar goed, ik zit dus nu nog steeds op die bank. Vanochtend wel vroeg een wekker gezet om te gaan hardlopen. De wekker overigens niet genegeerd, ik ben er immers al uit bed, de reden waarom hij zo vroeg stond dan helaas weer wel.

“Log off, shut down, go run”

Ik moet echt aan de slag. Er moet gewerkt worden aan uithoudingsvermogen, kracht, snelheid, mobiliteit en coördinatie.

Misschien moet ik maar gewoon een andere sport gaan zoeken. Zwemmen bijvoorbeeld.

“Shut up and run baby!”

Liefs,♥
Daphna

One thought on “Running to Amsterdam

Geef een reactie

