Nieuw tijdschrift voor foodies: Smult

Een nieuw foodies tijdschrift erbij. Een verzameling van de allerlekkerste recepten van Smulweb in een tijdschrift.
Ik ben gek op tijdschriften en gisteren viel mijn oog een kleurrijke cover waar een rainbow-frambozentaart met marsepein riep: Koop mij, koop mij!  Deze cover is van het nieuwe fijne tijdschrift Smult. Een tijdschrift waar niet alleen goddelijke taarten voorbij komen, maar ook recepten met vlees, vis, vegetarisch, voor op de bbq en natuurlijk ook zoet&dessert!

Natuurlijk ging ik gisterenavond meteen aan de slag en kwam de kipsalade met dadels en feta op tafel. Een heerlijke verse en zomerse gemengde salade en nog gezond ook. Hier later meer over.

DSC01626 DSC01620 DSC01621 DSC01628

One thought on “Nieuw tijdschrift voor foodies: Smult

Geef een reactie

