Running to…?

0468c5c9d133c64ebe0fdac59a6d2cd6

Al weken probeer ik mezelf wijs te maken dat ik ook wel een marathon kan lopen zonder daarvoor te trainen. Ik heb er tenslotte al een gelopen dit jaar. Het moet gewoon nog in mijn benen zitten en 1x in de week een afstand van 12K is voldoende.

Oké, dat probeer ik mezelf dus wijs te maken, want ik heb namelijk helemaal geen tijd om trainen. (Jaaaa, I know, ik had nu ook kunnen lopen in plaats van in bed met een laptop te liggen)

Sinds vorige week loop ik stage bij Culy.nl in Amsterdam. Dat betekent dus vroeg de deur uit en niet voor 20.00 uur thuis. In theorie zou ik dan snel een hapje kunnen eten, in een hardloopoutfit springen en gaan. Dit valt alleen in de praktijk erg tegen. Nu ben ik in principe een ochtendmens, maar nog een uur eerder opstaan, nee. Nee, nee, nee…Het trainen schiet er een beetje bij in. Misschien moet ik die marathon van Amsterdam dan toch maar laten schieten en gewoon gezellig een halve lopen. Is ook voldoende toch? Who’s in?

Oh en voordat je het vraagt, ook de Insanity workouts staan op een zeer laag pitje.

Liefs,♥
Daphna

Geef een reactie

