Insanity | push yourself to the limit

Hallo Insanity, wat ben jij mijn uithoudingsvermogen aan het testen! En ik heb er nu nog maar twee work-outs opzitten. De trainingen zijn zwaar. De intensiteit van de warming-up is enorm en mag zichzelf eigenlijk geen warming-up noemen. Ik heb moeite om mezelf te motivieren om elke dag een work-out van 45 minuten te doen, liever lig ik langer op mijn bed. Maar! Als je eenmaal bezig bent voel je ook een constante drive. Trainer Shaun T. is een goede motivator tijdens je training. Hij laat je tot het uiterste gaan. Je lichaam wordt continu geprikkeld door nieuwe oefeningen. De ene oefening nog zwaarder dan de andere. En iets wat duidelijk niet mag ontbreken bij je training is WATER! Liters drink je weg.

IMG_0368De onderbuurvrouw heb ik trouwens netjes ingelicht dat ze de komende 60 dagen eventueel last heeft van geluidsoverlast. Die jumping jacks, lunges, push-ups en core-stability-trainingen kunnen nu eenmaal niet geluidloos. Dus ondanks mijn motivatie af en toe ver te zoeken is, ga ik gewoon door. Ik loop namelijk al bijna een week achter. Die spiermassa gaat geweekt worden. Het kan niet alleen maar bij gespierde hardloopbenen blijven. Oftewel push yourself to the limit Daph!

Over een paar weken ga ik de tweede fittest doen en dan kan je zien of je daadwerkelijk vooruit bent gegaan.

Zo, nu eerst maar een rondje hardlopen. Aankomende zondag is de ladiesrun en daar moet natuurlijk ook een record worden neergezet.

Liefs,♥

Daphna

 

 

 

Advertenties

One thought on “Insanity | push yourself to the limit

  1. Pingback: Running: What’s next? | burgertrut

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s