Life: Just little things

Soms zijn het de kleine dingen die mij het gelukkigst maken en is het fijn om bij dat soort dingen even stil te staan. Vaak focussen we ons op de grote dingen dat we soms de kleine geluksdingen niet zien.
En nee, ik word niet alleen gelukkig van chocola en een rondje hardlopen.

tumblr_mjkyhwN7ZT1qb8xspo1_r1_250

 

 

 

 

A sunny day
Ik geloof nog steeds onvoorwaardelijk in de zomer. Maar, die regen ben ik echt spuugzat op dit moment.

Het gevoel na een stevige workout.
Ik word gelukkig van vroeg in de ochtend sporten, de rest van de dag kan ik trots zijn op mezelf.

Healthy food
Dat ik gek ben op chocola is een feit. Ik kom er eerlijk voor uit, maar je mag mij ook echt wakker maken voor gezond en lekker eten.

Een opgeruimd huis
Rommel praat tegen mij en maakt me ontzettend onrustig. Een opgeruimd huis zorgt ervoor dat ik weer overzicht heb en mijn t0-do list sneller afwerk.

Een fris en schoon bed
Hoe fijn is het om ‘s-avonds laat in een heerlijk fris bed te kruipen? Dat slaapt gewoon net iets lekkerder.

Hearing the right song at the right moment
Het maakt niet uit waar je bent of wat je aan het doen bent. Dan heb ik gewoon zin om te gaan dansen.

Je realiseren dat je nog genoeg tijd heb om te slapen
Je schrikt midden in de nacht wakker, je kijkt op je telefoon en..gelukkig je wekker gaat pas om 09.00 uur. Je kan je nog heerlijk omdraaien en verder slapen.

De geur van de regen
Op dit moment word ik echt chagrijnig van het weer als ik naar buiten kijk. Het is half mei en de zon laat ons gewoon in de steek. Toch zijn er momenten dat het heerlijk is om naar buiten te stappen, je neus op te halen en de heerlijke geur van de regen in je op te nemen.

Een vrolijke groet en stevige knuffel van je hond na een lange dag werken
Diesel is eigenlijk van mijn broertje, en zie ik hem alleen als ik daar naar toe ga. Maar dat maakt het gevoel nog fijner!

Een lange wandeling maken met Diesel
Een uur lopen door het park en nergens aan denken. Gewoon verstand op nul en genieten van een hond die vrolijk rond loopt.

Finishing a project
Soms kan je zo lang bezig zijn met een (school)project. De to-list van dat project houdt maar niet op. Er lijkt geen einde aan te komen. Toch komt dat moment dat je op de knop printen kunt drukken. DONE! 

Chocolate
Chocolate, chocolate, chocolate, chocolate, chocolate, chocolate ik word zo blij van je.

Geld in je oude spijkerbroek vinden!
Toch nog een keer die oude, verwassen jeans aan je kont trekken en dan gewoon een briefje van 10 euro vinden. Dat wordt shoppen!

1fb7f0d3f06ff3030d0ead4597b23e7e  465a0c24cbd5a1198470c60849f94c7c

 

 

 

 

Waar word jij gelukkig van?

Liefs,
Daphna♥

One thought on “Life: Just little things

Geef een reactie

