GIRLS LOVE 2 RUN ON TOUR

c7d86e66b35c11e28b8022000aaa0a1f_7
We run Rotterdam! Perfect weer, prima locatie, een hoop gezelligheid en heel veel energie! De meiden van Girls Love 2 Run waren gisteren in Rotterdam voor een sportief rondje Kralingse plas. En zij waren niet alleen, met ruim 60 meiden renden we gisteravond mijn favoriete rondje.

Na een korte warming-up begonnen we aan een rondje van ongeveer 5k. Tussendoor werden er wat oefeningen gedaan en de nodige sprintjes getrokken. Het gaf mij echt een boost om met zoveel gezellige meiden dit te mogen doen. Na afloop had ik alleen nog maar meer energie en voelde mij ontzettend fit.

De events in Amsterdam zijn leuk, maar wat is er nu leuker om in je eigen stad jouw bekende rondje plas te rennen. Ik hoefde na afloop niet bezweet in een trein te stappen en binnen vijf minuten was ik thuis, ideaal!

Voor herhaling vatbaar zeg ik. Ik ga gewoon een avond inplannen binnenkort. Who is in?

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.


Liefs,♥
Daphna

4 thoughts on “GIRLS LOVE 2 RUN ON TOUR

  1. Vanuit die gedachte gaat De Hardloopdames ook (gratis) runs verzorgen in Rotterdam! Dames vinden het toch prettiger om samen te lopen qua motivatie, veiligheid en gezelligheid.
    Like ons op facebook of volg ons op twitter!

Geef een reactie

