Running: Ik ga een marathon lopen en neem mee

Vandaag is het zover, de marathon staat vandaag op het programma..maar wat trek ik aan? Ja, ik twijfel dus nog steeds. Vriendlief, buurvrouw, moeder, schoonouders, vrienden…ze worden gek van mij. ‘ Daph, het is geen modeshow hoor!’ Nou, dat is het wel. Ik loop alleen goed in mooie kleding. Oké, ik overdrijf. Misschien moet ik toch kiezen voor de best zittende outfit.

Wat gaat er nog meer mee? Er zijn een paar dingen die je echt mee moet nemen tijdens het hardlopen, maar ook voor, tijdens en na de wedstrijd.
-Pet? Ze hebben immers gezegd dat het 20 graden gaat worden
-Zonnebrand? Nee, dat is misschien een beetje overdreven
-Diarreeremmers! Ja, ik ga dus niet onderweg stoppen
-Toiletpapier. Voor als ik toch onderweg hoge nood heb.
-Brufen. Als mijn knie onderweg vervelend gaat doen.
-Dextro Energy. Go GO GO!
-Oordopjes
-Telefoon
-Extra oplader
-Muziek
-Startnummer! Zo, je zou dit maar vergeten.
-Geld
-Ov-chipkaart
-Handdoek. Voor na de wedstrijd
-Schoenen. Lijk me erg handig
-Eten en drinken
-Goed humeur?

Ik heb er onwijs veel zin heb in. Ik heb er zelfs een beetje vertrouwen in. Ik ga er echt van genieten. Straks is het moment. Ik ben er klaar voor. Go GO GO!

II’ll keep you posted!

Liefs, ♥
Daphna

Schermafbeelding 2013-04-13 om 22.33.37

3 thoughts on “Running: Ik ga een marathon lopen en neem mee

Geef een reactie

