I did it!

1e marathon foto
Het duurde een eeuwigheid, heel Rotterdam heb ik gezien, trossen bananen heb ik tot mij genomen en AA drink kan ik even niet meer zien. Maar het is gelukt!! I did it.

Alle lieve berichtjes, alle mensen die langs de kant van de weg stonden, al jullie support deed mij ontzettend goed. Jullie hebben mij er echt doorheen gesleept. Die man met de hamer bestaat echt, maar hij won het niet van mij!

Mijn officiële eindtijd weet ik nog niet, maar mijn Nike app geeft 4 uur en 10 min aan.

Ik doe jullie later meer verslag.

Liefs,♥
Daphna

4 thoughts on “I did it!

  1. Pingback: Running: What’s next? | burgertrut

  2. Pingback: burgertrut

Geef een reactie

