Mijn dank is groot meneer de fysio

Ja! Ik voel iets. Ja echt. En ik zie ook iets.

Ik voel pijntjes in mijn knie en ik zie beren op mijn pad. Paniek.
Misschien zijn het de zenuwen en zit het allemaal tussen mijn oren, maar bijna elke spier in mijn lichaam doet pijn. Gelukkig kon ik vanochtend om 07.30 uur nog terecht bij de fysio. Na een toch wel pijnlijke massage werd mijn been ingetapet en moet ik dit tot en met zondag laten zitten. Hij drukte mij op het hart dat het moest goed komen, gewoon op karater lopen en je hebt zelf die handdoek in de hand. Mijn dank is zéér groot en mijn paniek…die is afgenomen.

Aansteller.
tumblr_ln0vabXNfw1qjp52no1_500

 

Geef een reactie

