marathon update

quote-2-1
Nog maar 37 dagen, 15 uur, 20 minuten en 10 seconden. De marathon komt steeds dichter en dichter bij. De zenuwen en de twijfels of het me gaat lukken worden steeds heviger. 42.195K moet ik volbrengen op 14 april. Van mijn schema klopt niets meer, als ik drie keer in de week hardloop is het veel. Boven de 25K ben ik nog niet gekomen. Komt dit eigenlijk wel goed?

Met nog 5 weken trainen moet ik mijn duurlopen omhoog gooien, mijn snelheid versnellen en moet ik goed op mijn voeding letten, maar de afgelopen weken was ik gewoon even klaar met hardlopen. Ik had gewoon geen zin. Het lukte niet. Na elke 3K stond ik uit te hijgen. MAAR! Gelukkig heb ik gisteren zonder moeite 17K in het zonnetje gelopen. Dus ik kan het wel. Het moet ook gewoon lukken! Morgen nog een rondje van 10K, aankomende zondag de CPC loop, de halve marathon in Den Haag, en ik loop weer een beetje op schema. Niet meer zeuren, gewoon doen, ik kan dit namelijk. Ik ga die marathon straks uitlopen!

Wie loopt er nog meer zondag mee?

Liefs,♥
Daphna

5 thoughts on “marathon update

  1. Hoi Daphna, ook ik loop mee zondag en train voor de Rotterdam marathon (mijn eerste hele marathon). Loop veel alleen (lekker juist!) maar de langere afstanden is het wel fijn om ook met anderen te lopen. Afgelopen zondag heb ik met de 30 km RoadtoRotterdam trainingsloop meegedaan. Je loopt dan achter een pacer aan met een kleine groep andere lopers. Samen blijf je gaan! Goed georganiseerd, echt een aanrader! http://www.marathonrotterdam.nl/lopers/voorbereiding
    Nou succes zondag en met de verdere trainingen voor de marathon. Ik ga je volgen! Leuk! groet, Moni

    • Zo 30K! Goed bezig. Ik zie dat het volgende week in Oud-Beijerland is, misschien ga ik dan wel meedoen 🙂 maar 34K…is ver hoor hahaha. Zorgen zij voor waterposten of moet je zelf water meenemen?
      Ben jij er ook weer bij?
      Zondag moet goed komen! Thanks

      • De volgende loop is 24 maart dus je hebt na CPC nog een weekend om je voor die 35 km voor te bereiden. Je kunt ook kiezen voor 32 km. Ja, zij zorgen voor drankposten (water en energiedrank), iedere 5 km, perfect! Je kunt je voor 5 euro ter plekke inschrijven. Wel iets te eten meenemen voor onderweg! Ik ga ook weer en loop met pacer 6:00 mee. Een pittige afstand maar super leuk in een groep. Vind het zo gaaf hoe ver je eigenlijk kunt lopen! Nou, zet hem op zondag en gewoon blijven rennen!

Geef een reactie

