Superfood

Nog maar 52 dagen. Nog ongeveer 8 weken. De marathon van Rotterdam. Heel de tijd spookt het door mijn hoofd. Over 52 dagen moet ik in staat zijn om 42,195K te lopen. Ik ben lichtelijk in paniek aangezien ik op dit moment met griep op bed lig.
Eergisteren stond de 28K lopen op de planning, niet gelopen natuurlijk. Gisteren, niet gelopen. En vandaag, niet gelopen. Morgen misschien. Mwah, ik zie mezelf morgen nog geen 28K lopen.
Het startbewijs dat deze week is binnen gekomen zorgt ervoor dat ik er niet meer onderuit kom. Die marathon moet gelopen worden. Hoe? Dat maakt niet uit.

Om zo snel mogelijk weer griep vrij te zijn, neem ik extra vitamines en drink ik de hele dag door groene thee. De reputatie van groene thee blijft onaantastbaar, maar toch heb ik granaatappels in huis gehaald. Dit wordt ook weleens superfood genoemd vanwege haar gezonde eigenschappen. In een granaatappel zitten erg veel anti-oxidanten die ons lichaam beschermen tegen schadelijke stoffen. Er zitten tot 3x meer anti-oxidanten dan in groene thee dat er erg bekend om staat.
Om mijn Brinta van decoratie en een zoete, frisse smaak te voorzien voegde ik de granaatappelpitjes eraan toe.

Healtysuperrfood moet mijn griep overwinnen.

Liefs,♥
Daphna
foto

 

Geef een reactie

