Marathon update

 

I can do it!

42,195 km! Weet je hoeveel dat is? Veel kan ik je zeggen. Ik twijfel niet aan mijn deelname aan de marathon hoor, absoluut niet. Het gaat zwaar worden, loodzwaar. maar het gaat lukken. Dat weet ik. Hoewel..

Vorige week maandag stond er een run van 25K op de planning. Met een vriendin zouden we samen de eerste 5K lopen en daarna zou ik alleen verder gaan. En na 2K kon ik niet meer. Kramp in mijn voet! En als ik kramp krijg in mijn voet dan denk je echt dat de wereld vergaat. Na 10 minuten ging het wel weer en huppelden we weer voorzichtig verder. Héél voorzichtig, want die kramp bleef maar zeuren. Na 5K hield ik het voor gezien. Dit ging hem helaas niet worden. Daar ging mijn mooie schema. Ik liep 4 dagen niet en afgelopen zaterdag deed ik weer een poging. Ik heb het idee dat mijn conditie van een paar maanden geleden, toen ik de halve marathon liep, veel beter was, dan de conditie die ik nu heb. Ik liep dan wel 25K, maar met heel veel moeite. Continu denk ik, ben ik er nu al, ben ik nu al bijna klaar? Heb ik serieus pas 4K gelopen?

Gistermorgen liep ik een moeizame 10K door hagel en wind net onder de 60 minuten. Waarom vielen ook deze 10K me zo ontzettend zwaar? Zou het wel goed komen met die marathon?

Ik ben gewoon niet vooruit te branden. Dit moet beter!

Hoe zit het met jullie hardloopflow? Gaan alle trainingen goed?

Liefs,♥
Daphna

special idiots run marathon copy

Plaats een reactie