Ready and…..Go!

Over een paar uur sta ik in mijn startvak. Over een paar uur gaat de Bruggenloop van start. Nu lig ik nog lekker warm in mijn bed, straks ga ik die kou in. Eigenlijk ben ik ook wel gek ook hè. 15K door vrieskou lopen, maar ik weet dat ik er geen seconde spijt van ga hebben als ik straks tussen al die 7000 deelnemers sta. Toch ben ik nu nog blij dat ik nog in een warm bedje lig,  oh jaa en eerst…..moet ik nog een lange hardloopbroek kopen, want die heb ik dus nog steeds niet! Ik trotseer de kou elke keer met termokousen die ook echt ideaal zijn. Stuk goedkoper ook trouwens en ze blijven prima zitten.

Onderweg naar de van Brienenoordbrug.

Zie jij dat ik thermosokken draag? Nee hè, ideaal!

Als ik straks over de finish kom, als is het kruipend, dan ga ik mij vanavond nog inschrijven voor de marathon in april in Rotterdam. Ja echt, dat doe ik dan gewoon. Ik wil die marathon gewoon lopen. Ik weet dat ik het kan. Ik wil het gewoon een keer ervaren. Ik wil gewoon eigenlijk een keer een aanslag op mijn lichaam plegen. Gewoon omdat ik weet dat ik het overleef.

Zie ik je straks bij de start van de Bruggenloop?

Liefs,♥
Daphna

2 thoughts on “Ready and…..Go!

Geef een reactie

