“Don’t give up on the impossible before you try it.”

Nu ’t kouder en kouder en alsmaar donkerder wordt buiten, heb je toch alleen maar meer zin om buiten te gaan hardlopen. Toch? Niet? Oh, jij zit lekker bij de kachel je favoriete serie te kijken met warme chocolademelk en kerstkransjes? Inderdaad! Maar hiervoor hieraan heb je vanochtend toch eerst een rondje hardgelopen? Nee? Toch niet?

Maar waarom niet? Het kan zo lekker zijn!
Ik hoor je denken, die is gek! Ga jij maar lekker, maar ik blijf heerlijk binnen zitten.

Ik doe nu wel stoer, maar ik toen ik afgelopen dinsdag 14K door de hagel, regen en kou liep piepte ik wel anders. Waar was ik aan begonnen?! Ik leek wel gek ook als ik de Bruggenloop zou lopen, waarom zou ik mezelf onnodig kwellen? De dag erna liep ik na college nog een snelle 5 K. Een hele snelle 5K (hierover later meer in een andere blog) en ik had er totaal geen spijt van. Het was heerlijk. Na een drukke dag nog even snel mijn hardloopoutfit aangetrokken en nog geen half uur later had ik er 5K opzitten. Het is dus wel fijn!

Toch….die Bruggenloop morgen…15K in  de kou…gelukkig met 7000 anderen.
Ben jij erbij morgen?
Liefs,♥
Daphna
and go

 

Geef een reactie

