Run baby, RUNNN

Gistermiddag viel de enveloppe op de mat. Mijn startbewijs is binnen voor de Bruggenloop. Ik moet eraan geloven, die 15K moet gelopen worden in de kou en in het donker en wie weet wat nog meer. Yeaaah!

startbewijs Bruggenloop

startbewijs Bruggenloop

Om mij heen merk ik dat veel mensen op dit moment in een herfstdip zitten als het om hardlopen gaat. Zelf ontkende ik het vorige week nog, maar ik ga het nu toch een beetje bekennen. Elke keer baal ik ervan als het weer zo vroeg donker is, en ik ga nu eenmaal niet alleen in het donker lopen. ’s Ochtends voor college is het vaak ook nog te donker om te lopen en overdag heb ik geen tijd. En dan is er zo een week voorbij zonder een run gewaagd te hebben. Misschien moet ik vanavond toch gewoon nog even een snelle ronde doen. Het is tenslotte koopavond, er lopen dan nog veel mensen op straat.

Ik vind het niet echt niet erg om in de kou te lopen, daar kan ik mij op kleden, van regen smelt ik niet en sneeuw heb ik nog niet gezien….maar in het donker loop ik nu eenmaal niet graag.

 

Die Bruggenloop moet toch gelopen worden, ik kan er (bijna) niet meer onderuit, ik wil hem ook graag lopen, mijn conditie moet ik op pijl houden ennnnn niet te vergeten, als ik een marathon wil lopen moet ik gewoon volhouden en zeker drie keer in de week lopen.

Zal ik wel of niet vanavond gaan lopen?  Hoe harder ik mezelf  dwing om te lopen, hoe groter de druk is hoe minder zin ik eigenlijk heb. Ja, nee…ik heb wel zin…maar niet in het donker. Dilemma dus. Ja, of aanstelleritis

Lopen jullie wel eens alleen in het donker en hoe zit het met de hardloopdipjes?

 

Liefs,♥
Daphna

running

6 thoughts on “Run baby, RUNNN

  1. Ik ken het hoor. De dagen lijken (en zijn ook eigenlijk) veel korter. Voordat je goed en wel aangekleed bent, gaat buiten het licht alweer uit! Gewoon gaan wanneer je tijd hebt, zoals in het weekend! De leukste runs zijn toch in het voorjaar en de zomer:). En de Bruggenloop ga je gewoon rocken!!

Geef een reactie

