SundaymorgingRun

Hardlopen zorgt ervoor dat ik mijn to-list weer op een rijtje krijg, dat ik meeste briljante of idioten plannen kan bedenken, of dat ik gewoon even helemaal niet hoef na te denken.

Deze week was ik ontzettend druk met….ja, met wat eigenlijk? Ik was in ieder geval druk genoeg om het hardlopen en bloggen op een laag pitje te zetten, en nu is het zondagochtend en voel ik mij schuldig dat ik maar 20 K heb gelopen deze week. Dus om dit gevoel kwijt te raken trek ik straks mijn runningshoes aan en begin aan een slopende run. 20K om de zondag goed te beginnen.

Let’s do it!

Liefs,♥
Daphna

P.s Ga jij ook nog een run wagen vandaag? Of heb je het ‘druk’?

4 thoughts on “SundaymorgingRun

  1. Wauw, 20k? Wat knap zeg!!
    Ik loop er met pijn en moeite 7….!!! pfffiewww
    Vandaag blijven mijn renschoenen lekker in de kast staan.. Ik blijf binnen.. Lekker bloggen en bank hangen.. Lazy sunday! Volgende week ga ik weer aan de running! 😉

    Fijne zondag!

    X Charlot

  2. Maar 7K is toch ook goed! Een half jaar geleden liep ik dat ook met pijn en moeite. Trouwens de eerste 7 K was het zwaarst vanmorgen maar daarna had ik energie voor 10:) En…het is hartstikke lekker loopweer. Dus, schrijf een blog ga een rondje rennen en ga daarna lekker op de bank hangen.

    X
    Daphna

  3. Ik ga niet lopen vandaag. Alhoewel het wel super mooi loopweer is. Ik ben vanochtend de sportschool ingedoken (toen het nog grijs en somber was) voor een uurtje bodyshape en wow dat was pittig. Voel mijn spieren nu al en zou het liefst even willen gaan liggen haha.

Geef een reactie

