Who’s in for a trip to the Paris Marathon?

Twee weken terug liep ik de halve marathon in Amsterdam in een tijd van 1.54! Jaaa ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Ben er gewoon nog steeds een beetje trots op. Een week lang had ik spierpijn, at ik voor 10 personen op een dag en had ik het gevoel dat ik alleen nog maar meer wilde. Ik wil gewoon die marathon lopen!

Afgelopen april liep ik de 5K met de Rotterdamse marathon en riep ik nadat ik de finish had gehaald, volgend jaar loop ik de ECHTE! Een half jaar later liep ik de halve marathon in Amsterdam. Dus april 2013 loop ik de hele. Toch?

In een half jaar tijd ben ik van 5K van net onder de 30 minuten naar een recordtijd van 18.49 minuten gegaan en is mijn knieblessure (bijna) zo goed als weg. Wat ben ik toch blij dat ik die spuuglelijke Asics schoenen had aangeschaft en naar een fysio ben gegaan.

Paris or Rotterdam?
Wordt het in april de marathon in Rotterdam of in Parijs lopen? Ik zou hem heel graag in Parijs lopen (Paris is always a good idea). Mijn opa liep hem jaren geleden daar en eigenlijk zou ik hem moeten opvolgen toch? Maar wie gaat er mee naar Parijs? Ik spreek de taal niet laat staan dat ik begrijp wat er op alle bordje staat geschreven. Nee, ik ga niet alleen. Maar laten we eerst de Bruggenloop van 15K in december lopen.

Who’s in for a trip to the Paris Marathon?

Liefs,♥
Daphna

5 thoughts on “Who’s in for a trip to the Paris Marathon?

  1. Wow, wat een vooruitgang heb jij geboekt zeg. Super goed en inspirerend. Ik begon in het voorjaar met start to run en liep toen ook 5km maar heb het helemaal laten liggen. Ben nu weer begonnen met fitnessen maar wil ook het lopen weer oppakken. Dit blogje stimuleert me zeker! Voor een marathon in april ben ik nog lang niet klaar, maar ik wil je best komen aanmoedigen! 😉

    • Thanks! Wat goed dat je toch weer bent begonnen met fitnessen. Begin anders met de loopband. Of loop een keer nu het nog niet extreem koud is, anders is je motivatie gelijk verdwenen 🙂 Succes! En dat aanmoedigen daar houd ik je aan haha 🙂

  2. Ik loop nu 5 k.. Helaas zijn mijn hardloopactiviteiten op een laag pitje beland met het ingaan van de herfst… 🙂 Ik haaat rennen in regen en wind!!
    Maar na het lezen van jouw artikel begint het wel weer te kriebelen….
    Als ik jou was: Parissss!!

    X Charlot

    • Het zou zonde zijn als je na de winter weer opnieuw moet beginnen. Houd die 5K vol! Als je thermokleding onder je loopoutfit aandoet valt de kou mee en is wind ook niet meer erg. Tjaa en die regen…goed kijken op buienradar.nl 😉 X

  3. Ik zou graag met je mee gaan. Hier kan ik alleen maar van dromen! Maar ik ben dan nog niet genoeg getraind voor een marathon, zelfs voor de halve bedank ik nog vriendelijk haha. Ik ga voor een tripje naar Paris in 2014!

Geef een reactie

