Wishlist

In je favoriete outfit hardlopen? Geloof me, je gaat er echt harder door rennen. Je wil vaker en sneller en niets houd je meer tegen. Nou oké, misschien is dit een beetje overdreven maar het loopt het lekkerder. ECHT!

Al weken weet ik dat mijn zomeroutfit vervangen moet worden voor een winteroutfit. Al weken surf ik op het internet,  loop ik winkel in, winkel uit, pashokje in, pashokje uit…Zonder resultaat. Hoe kom ik nu goed de winter door en geef ik niet gelijk een fortuin uit (waar ik van op vakantie kan bijvoorbeeld).

Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Nou zo moeilijk is het dus wel. Ik ben nu eenmaal een twijfelkont. Dat is een feit, en nu komt het moment dat ik toch echt een knoop moet doorhakken. The sundaymorningrun was erg lekker vanochtend, maar KOUD!

Om te beginnen heb ik een lange hardloopbroek nodig en ‘iets’ met lange mouwen.

De running wishlist is samengesteld, het is nu alleen nog een kwestie van op het knopje bestellen/kopen drukken.

Wat helpt mij de winter door?

Liefs,♥
Daphna

Nike dri-fit wool Hoodie, 85 euro

Nike, 59,95

Nike, 75 euro

Nike, 59,95 euro

2 thoughts on “Wishlist

Geef een reactie

