Huisje, balkonnetje, beestje.

Sinds juli vorig jaar wonen mijn lief en ik samen in een gezellig, knus appartement in Rotterdam. In het begin moest ik erg wennen aan een nieuwe omgeving, mijn dagelijkse routine en vooral andere geluiden. Vaak lag ik ’s-nachts wakker omdat ik bepaalde geluiden niet kon plaatsen. Nog steeds lig ik vaak wakker, maar zoals mijn vriend zegt: “Jij wordt al wakker als een duif een scheet laat.” Ach ja, ik slaap nu eenmaal niet diep.

Ik kan trouwens wel 100 dingen opnoemen waarom het samenwonen zo leuk is.
Wat is er nou bijvoorbeeld niet leuker aan samen een eigen paleis(je) inrichten? Het leidt natuurlijk af en toe tot meningsverschillen maar die hebben we tot nu toe overleefd.

Waar moet je beginnen?
Welke ruimte begin je eigenlijk als eerste in te richten? We zijn nu een jaar verder en eigenlijk is geen enkele ruimte echt af. In een jaar tijd hebben we absoluut mooie spullen verzameld maar het komt niet samen. Er moet geschoven worden met spullen en als deze basis is gelegd, kunnen we denk ik met kleine accenten nog een final touch geven. Toevallig vind ik oktober de ideale periode om een huis klaar te maken voor het najaar. Een nieuw seizoen betekent een nieuwe trend, een nieuwe sfeer en een nieuwe kleur toch?

VT wonen
Uren kan ik woontijdschriften doorbladeren, webshops afstruinen en inspiratie opdoen. Deze week werd er een grote doos van VT wonen thuis bezorgd met allemaal mooie interieurspullen. Ik ben er helemaal happy mee. Nu is het tijd om er echt een eigenzinnig ingericht appartement van te gaan maken. Ik ben er klaar voor! En die hond..ja die komt er echt nog een keer.

Liefs,♥ Daphna

2 thoughts on “Huisje, balkonnetje, beestje.

Geef een reactie

