I can do it |

Yeaah! Afgelopen woensdagavond kon mijn avond niet meer stuk!

Ik had het voor elkaar gekregen om een startbewijs te bemachtigen voor de halve marathon a.s. zondag in Amsterdam. Ja, ik had mij inderdaad niet op tijd ingeschreven waardoor ik internet afstruinde voor een startbewijs. De oplossing lag echter dichterbij, op de site van de TCS Amsterdam Marathon was er gewoon een page voor vraag en aanbod van startnummers.

Vandaag de dag is dat happy gevoel alleen als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik had mij voorgenomen om nog een lange afstand à 20 k te rennen vandaag, maar ik lig ziek op bed. Ziek als in de zin van, koorts, verkouden en rillingen over mijn hele lichaam. Waarom nou uitgerekend deze week? De week waarin ik er nog een lekkere lange duurloop tegenaan wilde gooien. De week waarin ik moet zorgen dat mijn conditie optimaal is en de week waarin ik mij gewoon fit wil voelen!

Dus vandaag heb ik besloten om rustig in mijn bed te blijven liggen met vitaminepillen, Vicks Vaporub en ibuprofen en morgen voel ik mij dan kiplekker!

Mijn lichaam voelde de afgelopen dagen goed, de benen willen maar al te graag en het hoofd wil nog veel meer: de perfecte combinatie om die halve marathon te volbrengen toch!?

Liefs,♥
Daphna

I can do it!

 

Geef een reactie

