5 k record

Afgelopen zaterdag liep ik een record,  5k in 18.18 min!
Tijdens het lopen kreeg ik al door via de Nike+ app dat ik al sneller liep dan normaal. Dit geeft je extra motivatie om eigenlijk nog sneller te lopen en nog sneller.  Voor ik het door had zat ik aan de 5 k binnen een recordtijd. Door de vrolijke stem van de Nike app werd ik ook nog eens gefeliciteerd met het record, nou mijn zaterdagmorgen kon niet beter beginnen, ik was helemaal happy.

Maar hoe kwam het toch dat ik ineens een snellere tijd liep?
Lag het aan het nieuwe hardloopshirt dat ik aan had? Of was het misschien de nieuwe bidon van Nike dat ik dit keer bij mij droeg? Ik loop nooit met water, maar tijdens het lopen van de halve marathon had ik op een gegeven moment toch wel sterk de behoefte aan water en besloot ik om een bidon te kopen.

Bidon van Nike, 8 euro

Trouwens dat lopen met een bidon viel mij nog erg tegen, ondanks de speciaal geplaatste grip-laag op de bidon. Niet dat hij uit mijn handen glipte maar het is nog best wel zwaar, en dat begon ik in mijn bovenarm te voelen.

Misschien waren het alle factoren bij elkaar die voor het resultaat van mijn snelle 5k zorgden, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik steeds meer de kriebels krijg om mezelf in te schrijven voor de Rotterdamse Marathon in april. Zal ik het doen of niet….

Liefs♥,
Daphna

2 thoughts on “5 k record

Geef een reactie

