Running to….

“Daph, hoe gaat het met hardlopen?”
Tja, hoe gaat het met hardlopen..nou dit kan absoluut beter. Vorige week dinsdag was ik voor de laatste keer bij de fysio, daarna heb ik twee keer 10 km gelopen en 1 keer 7km. En van alle drie die keren moest ik minimaal een dag bijkomen. Mijn knieën (ja, inderdaad beide knieën) waren absoluut niet blij met mij.
Ook moet ik iets aan mijn route en mijn playlist gaan doen, dit kan uitdagender namelijk.  Van elke keer dezelfde songs ga ik namelijk niet harder rennen en rondje Kralingsebos gaat vervelen. Elke keer heb ik het idee dat ik doelloos zigzaggend door het bos loop om maar aan voldoende kilometers te komen. Verder wil ik nog even klagen over het weer. De ene keer ben ik te warm aangekleed en de andere keer te koud. Veel mensen zie ik nog in een korte broek met shirt hardlopen, maar dit kan toch bijna niet goed zijn. Zo vraag je toch om een verkoudheid of iets dergelijks. De zon houdt zich de laatste tijd alleen maar bezig met schijnbewegingen.

Dus voor de komende dagen ga ik mij bezighouden met:

– mijn playlist aanpassen
– nieuwe route uitstippelen
– weerberichten lezen voordat ik de deur uitga
– Met goede moed er weer tegenaan!
Oh ja trouwens….De inschrijving voor de Rotterdamse marathon 2013 is geopend. Gewoon zomaar even een gegeven. Nou ja, niet zomaar…het kriebelt ontzettend om mezelf alvast in te schrijven, maar die knieën protesteren!

Rotterdamse marathon 2013

Liefs, Daphna

Geef een reactie

