Xingmu Button Wallet

Toen ik vanochtend de deur uitliep om te gaan hardlopen, lag er een pakketje op de deurmat. Ik word vrolijk van deze dingen op de vroege zaterdagmorgen. Heel braaf legde ik het pakketje aan de kant, liep de deur uit en ging 7km hardlopen. Ik wist heel goed wat er in dit pakketje zat, ik had het tenslotte zelf besteld via internet, maar dat maakt het niet minder leuk om het straks open te maken als een cadeautje.
Ik naderde de 7km en sprintte het laatste stuk naar huis, om vervolgens thuis op de bank te ploffen en de dikke envelop te openen.

Yeaaah!Helemaal happy en met big smile bekeek ik mijn Xingmu Button Wallet Caramel.

Xingmu Wallet Button Brown, 15,95 euro

Perfecte aanvulling bij mijn tas en notitieboekje. De tas en het boekje kocht ik al eerder op de Swan Market in Rotterdam. Een lifestyle markt waar verschillende leuke kraampjes staan met interieur, kunst, vintage, accessories, eten en drinken. Mijn oog viel toen op een kraampje met allerlei mooie notitieboekjes, laptop sleeves, en tassen. Ik was opslag verliefd. Een tas en boekje gingen mee naar huis, ik had tenslotte een mooie hoes voor de MacBook en Ipad.

Het boekje is gewoon té mooi om gewoon zomaar mijn boodschappenlijstje in te schrijven, als ik een gepaste quote tegenkom schrijf ik hem erin, magnifieke plaatjes plak in erin en voor de rest ligt hij naast mijn bed.

XINGMU DIARY BROWN, 23,95 euro

De tas gaat overal mee naar toe, de Macbook past er goed in, dus of ik nu een college heb of gewoon een dagje weg ga, ik sleep hem mee.

SZY CARAMEL CHRIS 15, 129,95

En nu heb ik weer iets moois erbij wat in deze tas kan worden gestopt.

Als nieuwsgierig waar ik deze mooie spullen vandaan heb? Neem dan een kijkje op de website en probeer je in te houden, of niet natuurlijk. Ze hebben echt hele mooie dingen. Soozy.nl

Liefs ♥,

Daphna

One thought on “Xingmu Button Wallet

Geef een reactie

