Bruggenloop

Als ik aan het hardlopen ben stroomt de adrenaline door mijn lijf en tegelijkertijd ontspant alles. Het geeft mij een gevoel van vrijheid en rust. Toen mijn knieblessure om de hoek kwam kijken wilde ik hier niet aan toegeven. Een bezoek aan een fysiotherapeut stelde ik maar uit, maar dat ik de stap toch uiteindelijk heb genomen daar heb ik geen seconde spijt van!
Wat een verlichting die bezoeken. Zeer langzaam kon ik het hardlopen weer oppakken. Inderdaad zeer langzaam….Eerst was 1km het maximale haalbare toen naar 2km naar …..5km….en nu zitten we op de 7km ongeveer en is de pijn in mijn knie (bijna) weg. In mijn enthousiasme heb ik mezelf ingeschreven voor de Rotterdamse Bruggenloop. Deze loop van 15km moet toch te volbrengen zijn? Ik heb nog tot december de tijd om hiervoor te trainen. Het is niet een gewone 15km hardlopen, nee bruggetje op bruggetje af. Over vijf bruggen in Rotterdam, waaronder de Erasmusbrug, van Brienenoordbrug en de Willemsbrug en dat in de kou in december. Ach, ik heb er zin in! Daarna trainen we gewoon door voor de Rotterdamse marathon in april. Toch?
Nu nog even mijn hardlopersset uitbreiden, we willen toch wel een beetje stijlvol de winter ingaan. Een lange hardloopbroek en hardloopvest staan bovenaan het lijstje. A.s dinsdag nog een laatste bezoek aan de fysio en ik ben weer blessurevrij.

Ik houd jullie op de hoogte en als je zin hebt om een keer een rondje mee te trainen, let me know!

Liefs ♥,
Daphna

Hardloopvest Asics, 79,95 euro

Geef een reactie

