Goosecraft

Prachtig design van eigen bodem, getailleerd en hoge kwaliteit. Kortom een jasje die je gewoon in je garderobe wil hebben hangen. Ik heb het over mijn nieuwe  suède jasje van Goosecraft.


Hij staarde mij aan in de winkel en fluisterde, “Koop mij, ik ben geweldig.” Ik kon je gewoon niet laten hangen.  Ik hou van leren en suède stoere jasjes. Match ze met iets simpels en je hele outfit is af!

Maar nu je in mijn bezit bent….twijfel ik, heb ik last van cognitieve dissonantie? Dat je mooi bent daar kan niemand omheen. Je bent een mooi ontwerp en goed gesneden jasje, maar ben je wel voor mij voorbestemd? Ik weet het niet.

Ik ben er zeker van dat ik er iemand een groot plezier mee kan doen. Er is zeker weten een geschikt persoon die jij betoverd gevoel kan geven.

Wie oh wie maak ik blij met dit jacket?
Nieuwprijs 179 euro en hij is alleen in de winkel gedragen.
Maat S

Liefs,♥
Daphna

2 thoughts on “Goosecraft

Geef een reactie

