September issue Nederlandse Vogue

Hij ligt inmiddels alweer twee dagen naast mijn bed, in mijn tas, op de grond en op alle onmogelijke plekken. Ik heb het over het allereerste september issue van de Nederlandse Vogue.

Voor de twee keer siert Ymre Stiekema de cover van het modetijdschrift, maar nu zwanger. In Amerika staat Lady Gaga op de cover van septembereditie van de Amerikaanse Vogue en Nederland neemt een model dat zwanger is en ook op de eerst nummer op de cover stond. Ik verwachtte toch eerder een Doutzen Kroes of Lara Stone. Zeer verrassende keuze maar absoluut niet minder vermakelijk.

Het thema van de Nederlandse mode-Bijbel is Romantic Revolution. En als ik Vogue moet geloven brengen winterbloemenprints, kant en pastels de zachtheid dit seizoen.

Nou, ik zal eens kijken of mijn bankrekening die zachtheid ook zo zal voelen en of ik hierin mee wil gaan. Een blad als de Vogue is mooi, elegant, stijlvol, luxueus en sierlijk. Maar geef nu eerlijk toe, geen modieuze schoenen, jurken of sierraden die een model in dit blad draagt zijn betaalbaar voor een student en waarschijnlijk niet alleen voor een student. Afgezien daarvan kan ik er best van genieten om met dit zomerse weer door de Vogue te bladeren en past hij mooi bij mijn verzameling.

Liefs,♥

Daphna

Geef een reactie

