Elle

Ik houd van cadeautjes en verrassingen en de postbode maakt mij gelukkig als hij met een pakketje aanbelt.
Gistermiddag liep ik naar de brievenbus en tot mijn verbazing lag er een heuse mysterieuze black box op de deurmat met als tekst,
“ Elle

Uit zwart ontstaat het licht CHANEL Paris.”

Nu gaan Elle, Chanel, zwart en een mysteries pakketje bij mij perfect door één deur, in dit geval de brievenbus.
Eenmaal zittend op de bank was het feestje van uitpakken begonnen.

Tadaa! ELLE’s superdikke septembernummer met Michiel Huisman die als eerste man op de cover van de Nederlandse Elle siert.
Geen vrouw, maar een ontzettend knappe man dit keer. Volgens ELLE de knapste man van Nederland. Of dat waar is laat ik nog even in het midden maar het is zeker niet verkeerd!

Het septembernummer waar Michiel magnifiek op staat afgebeeld is in navolging op de Britse ELLE, die David Beckham als eerste man op de cover van haar juli-editie zetten.

The Black Issue, opgedragen aan dé modekleur zwart en een waarachtig cadeautje. Het september nummer bij modebladen is altijd het belangrijkste en dikste nummer van het jaar. Zo is de Nederlandse Vogue ook druk bezig geweest. En wil je niet wachten op een cadeautje door de brievenbus, je kan vandaag de Vogue één dag eerder kopen bij De Bijenkorf in Amsterdam. Om 10:00 uur vanochtend is het nieuwe nummer gelanceerd met Ymre Stiekema op de cover en als thema Romantic Revolution heeft. Ik wacht rustig tot morgen.

Liefs,♥

Daphna

Geef een reactie

