1 km run

Morgen, ja morgen begin ik weer voorzichtig met hardlopen. Na een aantal bezoeken aan de fysiotherapeut mag ik langzaam aan weer starten. Morgen beginnen we met 1 km en dan langzaam opbouwen naar de 40 km ofzo. Ha, doen we gewoon.
Aan de fysio had ik trouwens veel eerder aan moeten beginnen. Wat een verademing, de pijn in mijn knie trekt langzaam weg. De toestand van de knie en meniscus worden flink onder handen genomen om straks weer kilometers te gaan rennen.
Vriendlief denk nu overigens dat dit het ideale moment is om ook te starten met hardlopen. “ Kunnen we gezellig samen lopen.” Maandagavond  na een bezoek aan de fysio sta ik klaar met mijn hardloopschoenen. voor een 1 km run. Wie aan wil sluiten is van harte welkom. Dit is je kans , een piepklein rondje Kralingse Plas.

Liefs ♥,
Daphna

Geef een reactie

