Weekend

Een vrijdagavond voelt toch heel anders aan als een maandagavond? En een zaterdagmorgen kan je toch niet vergelijken met een dinsdagmorgen? Ik houd van het weekend, ook al heb ik het vaker drukker in het weekend dan door de weeks. Het geeft mij gewoon een gevoel dat je alles rustiger aan mag doen, alles op zijn tijd. Door dat gevoel rond ik vaker de ‘to do’ dingen sneller af.  Een zondagmorgen staat toch voor uitslapen en croissantjes? Ook al slaap je niet uit of eet je geen croissantje, het mag wel. Niets is lekkerder om het weekend te beginnen met een rondje hardlopen of een uurtje sporten. Dus ik ga die hardloopschoenen kopen en ik ga straks een uurtje kickboksen, gewoon omdat het weekend is!

Enjoy your weekend,

Liefs, ♥ Daphna

Geef een reactie

