Hallo Lola

Sinds een paar weken moet ik mijn vriendje delen. Niet dat onze liefde over is, maar over haar raakt hij niet uitgesproken. Ze is bijzonder, ondernemend, ondeugend, creatief en hip. Ja, tegen zo’n combinatie zou ik ook geen ‘nee’ zeggen. En vorige week zondag mocht ik haar eindelijk ontmoeten in Den Haag. Ik was best wel zenuwachtig, maar gelukkig was ik niet de enige, lief was namelijk nog zenuwachtiger.

Aangekomen op de afgesproken plek in Den Haag, stelde zij zich aan mijn voor: “Hallo, ik ben Lola.” Mijn mond viel open, en over mijn hele lichaam voelde ik een tinteling. Lola nam ons mee in haar wereld. Een wereld waarin koffie & fietsen centraal staan.

 

Lola en mijn lief verklaarde die dag de liefde aan elkaar. En ik? Ik mag nog vaak langskomen bij Lola.

Ben jij net zo nieuwschierig als dat ik was? Wil jij haar ook ontmoeten? Dat kan!

Bezoekadres is: Noordeinde 91, 2514 GD in Den Haag.

Ook heeft ze een Facebookpagina: facebook.com/lolabikeandcoffee 

2 thoughts on “Hallo Lola

  1. Pingback: Vogue ontdekt Lola « burgertrut

Geef een reactie

