Uggs or ugly?

Ik kon het gewoon niet laten, ik moest het gewoon ook een keer uitproberen. Vanochtend was het zover.
Ik ging Diesel, de hond, uitlaten in de trainingsbroek van mijn lieve broertje en de te grote Uggs van mijn moeder.

Uggs zijn namelijk echte die-hards en worden te pas en te onpas gedragen. Toch? Ik had nog geen drie stappen gezet en ik had spijt. Het zonnetje brak net door, er lag geen sneeuw en het was ook niet -25 graden Celsius. Maar goed, er was niemand te zien dus ik kon als half mens half mammoet over straat waggelen.
In de verte zag ik een hond lopen. Shit, bij een hond hoort een baasje, maar helaas te laat ik kon niet meer een zijstraat induiken. Ik probeerde zo charmant mogelijk ‘kijk mij eens mooi zijn in mijn trainingsbroek en Uggs’ te paraderen. Het baasje kwam dichterbij, en ik zag hem kijken en hoorde hem denken: heb je er weer zo’n meisje dat onflatteus modieus probeert te zijn.

Hoe lang houden we het nog vol op deze platte van schapenvacht gemaakte laarzen? Zelfs tot diep in de zomer zet deze oncharmante ‘trend’ door.
Oeii, ineens moet ik iets bekennen. Ik zie mijn oude slippers voor me. Dit waren Ugg slippers. Ja, inderdaad van die slippers met een bontlaagje. Maar wat liepen deze slippers lekker!

En dit was gewoon anders. Totaal anders.

We hebben de Birkenstock en Crocs rage gehad. Eigenlijk concludeer ik hieruit dat er juist rages rond de meest praktische en comfortabele foodwear ontstaan.

Zou ons modegevoel het toch deze zomer winnen van de comfort, of zijn en blijven de Uggs juist trendy?

Liefs ♥
Daphna

Geef een reactie

