Life and bananabread

Voor belangrijke dingen moet je gewoon tijd maken.

Na het maken van mijn ‘to do list’ vind ik het heerlijk om aan het einde van de dag taken te kunnen wegstrepen.
De leukste belangrijkste taken zet ik dan wel altijd bovenaan zodat de mist leuke dingen op een 1 of andere manier telkens weer op mijn ‘to do list’ van de volgende dag staan.

To do list today:
Bananabread maken
– Hardlopen
– Boodschappen doen
Cadeau kopen voor lief
Mama bellen
– Boek bestellen voor schoolproject
– Bij lief vriendinnetje eten vanavond
Project handleiding lezen
– Stukje voor blog schrijven
– Belastingdienst
– Tijdschriften ordenen
Afwas
– Strijken
– Document printen
– Samenvatting maken voor productlancering
– Iets vergeten?????

Nu staat er bovenaan het lijstje bananabread maken. Ik heb een geweldig recept om mijn bananabread tot leven te wekken. Helaas moet ik wel eerst boodschappen doen. Ach dan kan ik weer iets wegstrepen op mijn ‘To do list’!

Geef een reactie

